Torsdag

Jag måste bli frisk, och det nu! Har inte tid att vara sjuk längre, har en hel del att fixa i skolan och annat. Bl.a. ska jag ha min stora fest för familj och vänner på lördag, vill helst gärna inte vara sjuk då hehe. Idag var jag i skolan en stund, därefter gick jag till stan och gjorde lite ärenden innan jag avslutade dagen med en fika. Satt och planerade lite med Nadja och Natha om vad som händer framöver, våren kommer bli rolig. Som varje vår, älskar vår! Nu har jag precis skrivit klart en analys och tänkte läsa lite ur en bok också innan jag går in i drömmarnas värld. Kommer inte uppdatera så mycket resten av veckan, bildbomb från festen kommer istället efter helgen! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0