BalkanCruise - kryssning

Okej, utan att överdriva så var detta bland de roligaste jag gjort i mitt liv. Nästan så att jag ångrar lite att jag åkte för det är fan i mig det enda jag tänkt på och pratat om sen jag kommit hem haha! Tjejerna messar också hela tiden om deras ångest. Riktigt roligt hade vi, grym musik, GRYMT FOLK, allt verkligen. Vi började festa på båten vid 23-tiden och somnade på ett lite annorlunda sätt (hahaha) vid 10 på morgonen för att sen vakna kl 11, inte mycket sömn det inte. Festen fortsatte dagen efter och då var det bara att fortsätta dricka och dansa. Nu i efterhand saknar man alla sköna människor man träffade, ska bli kul att träffa några av dem snart iallafall! Knappt några från Nkpg var där, riktigt skönt måste jag säga haha. Nu kommer lite bilder, var inte alls duktig med kameran då den inte fanns i tankarna men några få bilder finns. Bilderna är alltifrån den galna bussresan dit där vi drack och hade sjuk musik på bussen till bilder på bussresan hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0